Inkasso

Inkasso er også en del af kundeoplevelsen.

Ubetalte fakturaer fører ikke bare til tabt indtjening. De påvirker også forholdet til din kunde og muligheden for, at I kan blive ved med at gøre forretninger med hinanden. Med PayEx får du en tryg og ærlig samarbejdspartner, som forstår, hvor vigtigt det er at have en balanceret og respektfuld dialog.

For at kunne drive en inkassosag på bedst mulig vis skal alle brikkerne være på plads. Det handler om attitude, letforståelig kommunikation og adgang til innovative webløsninger og moderne tjenester. Men det handler også om korrekt sagsbehandling, fornuftige vurderinger og at iværksætte tiltag, som er i overensstemmelse med de gældende regler for inkassovirksomhed.

Vi kan øge betalingsviljen ved at møde din kunde med venlighed og menneskelighed. Men vi vil naturligvis ikke tøve med at skærpe tonen og benytte de redskaber, som reglerne tillader, hvis det skulle blive nødvendigt.

Det er inkluderet i PayEx Inkasso

icon

Callcenter

Vi har et dedikeret team med uddannede og certificerede sagsbehandlere.

icon

Back Office

Hvis du har brug for hjælp, sidder vores dygtige sagsbehandlere klar ved telefonen.

icon

Klientweb

Du kan når som helst logge ind og få overblik over dine sager.

icon

Rapporter

Vi tilbyder rapporter, som tydeligt viser de betalinger, der er gået ind på kontoen, og status for dine inkassokrav.

icon

Kundeweb

Slutkunder, der har modtaget et inkassokrav, kan nemt logge ind på vores kundeweb og se deres fakturaer.

icon

Scoring

Vi har udviklet og forfinet et system til scoring for at sikre, at det næste inddrivelsestiltag er det rigtige.

Kontakt os for at få mere at vide om vores inkassotjenester.