Inkasso
Ledende i Norden
Vi vindes i Danmark, Norge Sverige og Finland.
Minimer administration
Med os bliver du hurtigere betalt og kan fokusere på det du er bedst til.
Skræddersyet løsning
Vi tilpasser vores løsninger ud fra vores kundes forskellige behov.
Bedre kundeoplevelse
Vi håndterer jeres kunder professionelt og nærværende.
Inkasso er også en del af kundeoplevelsen.
Ubetalte fakturaer fører ikke bare til tabt indtjening. De påvirker også forholdet til din kunde og muligheden for, at I kan blive ved med at gøre forretninger med hinanden. Med PayEx får du en tryg og ærlig samarbejdspartner, som forstår, hvor vigtigt det er at have en balanceret og respektfuld dialog.
For at kunne drive en inkassosag på bedst mulig vis skal alle brikkerne være på plads. Det handler om attitude, letforståelig kommunikation og adgang til innovative webløsninger og moderne tjenester. Men det handler også om korrekt sagsbehandling, fornuftige vurderinger og at iværksætte tiltag, som er i overensstemmelse med de gældende regler for inkassovirksomhed.
Vi kan øge betalingsviljen ved at møde din kunde med venlighed og menneskelighed. Men vi vil naturligvis ikke tøve med at skærpe tonen og benytte de redskaber, som reglerne tillader, hvis det skulle blive nødvendigt.
Det er inkluderet i PayEx Inkasso
Callcenter
Vi har et dedikeret team med uddannede og certificerede sagsbehandlere.
Back Office
Hvis du har brug for hjælp, sidder vores dygtige sagsbehandlere klar ved telefonen.
Klientweb
Du kan når som helst logge ind og få overblik over dine sager
Rapporter
Vi tilbyder rapporter, som tydeligt viser de betalinger, der er gået ind på kontoen, og status for dine inkassokrav.
Kundeweb
Slutkunder, der har modtaget et inkassokrav, kan nemt logge ind på vores kundeweb og se deres fakturaer.
Scoring
Vi har udviklet og forfinet et system til scoring for at sikre, at det næste inddrivelsestiltag er det rigtige.