PayEx logo

Velkommen til Kundeservice

Vælg kategori nedenfor

Spørgsmål & svar om Inkasso

Her kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål. For at åbne svaret, skal du klikke på plus-tegnet. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du ikke finder det, du søger.

Hvis jeg har et ubetalt udestående, hvordan får jeg PayEx til at sende et inkassokrav?

Vi indgår en samarbejdsaftale på håndtering af dine inkassosager. Herefter indsender du inkassosagen til PayEx og dagen efter vil inkassokravet blive udsendt til debitor.

Hvad sker der hvis inkassokravet ikke bliver betalt?

PayEx fortsætter automatisk processen for at opnå betaling af jeres udestående. Ligeledes kan PayEx også håndtere den retslige behandling såfremt dette ønskes. Der skal ikke laves yderligere aftale for at PayEx kan håndtere den retslige behandling.

Hvordan kan jeg vide, hvad der sker med de fordringer jeg har sendt ind?

Som kunde har du gratis adgang til vores Infocenter, hvorfra du kan følge dine sager online.

Hvordan ser et inkassokrav ud?

Vi udsender et inkassokrav med oplysninger om faktura, dato osv. Brevet opfylder lovgivningen og opfordrer debitor til at kontakte os for betaling.

Hvordan bliver mit udestående betalt til mig?

Vi afregner de modtagne betalingerne løbende i henhold til den indgåede aftale.

Log in

Her kan du logge på PayEx Inkasso Infocenter

Log in PayEx Infocenter

E-mail

Nogle gange er det lettere at sende en mail. Vi bestræber os på at svare inden for 24 timer på hverdage.

Telefon

Du er velkommen til at ringe til os mandag - torsdag kl 09:00-16:00 og fredag 09:00-15:30. For hurtigere betjening, beder vi dig om at have dine oplysninger klar.

+45 3312 1030