PayEx logo

Velkommen til Kundeservice

Vælg kategori nedenfor

Spørgsmål og svar om betalingsterminaler

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål. Tryk på + for at se svaret. Du er naturligvis velkommen til at kontakte os, hvis du har yderligere spørgsmål.

Skal jeg afstemme mine terminaler manuelt?

Terminalerne er default sat op til at afstemme automatisk på et selvvalgt tidspunkt.

Jeg ønsker at udvide hvilke korttyper jeg kan modtage betaling for. Hvordan gør jeg det?

Kontakt din kortindløser for yderligere info.

Hvordan ved jeg at et køb er gennemført som det skal?

Når der udskrives en kvittering, fra terminalen eller kassen, hvor der står ”Godkendt” er købet gennemført korrekt.

Min terminal er låst/blokeret! Hvad gør jeg?

Kontakt vores support og oplys serienummer og klokkeslæt der vises i displayet på terminalen, så får du en kode som kan genåbne terminalen.

Jeg skal skifte hardware til min kasse og min terminal er forbundet til den. Hvad gør jeg?

Kontakt din kasseleverandør så hjælper de dig. Du er også velkommen til at kontakte os.

Jeg har glemt mit brugernavn/adgangskode til webportalen. Hvad gør jeg?

Kontakt vores support, så opretter vi et nyt login til dig.

Hvor finder jeg rapporter og informationer vedrørende min virksomheds transaktioner?

Log på webportalen. Her finder du alle dine transaktionsdetaljer.

Log in

Her kan du logge på PayEx PosPay reports

Log in PayEx PosPay reports

E-mail

Nogle gange er det lettere at sende en mail. Vi bestræber os på at svare inden for 24 timer på hverdage.

Telefon

Du er velkommen til at ringe til os mandag - torsdag kl 09:00-16:00 og fredag 09:00-15:30. For hurtigere betjening, beder vi dig om at have dine oplysninger klar.

+45 3312 1030