PayEx logo

Velkommen til Kundeservice

Vælg kategori nedenfor

Spørgsmål & svar om Inkasso

Jeg har ikke modtaget fakturaen, hvorfor får jeg et inkassokrav?

Du har modtaget et inkassokrav grundet din regning ikke er betalt til tiden. Det er dit ansvar at kontakte din leverandør, hvis du ikke får dine fakturaer. Såfremt fakturaerne ikke kommer retur til afsenderen antages det, at den har nået frem til modtageren.

Jeg har modtaget et inkassokrav selvom jeg betalt.

Kontakt os venligst og oplys fra hvilken konto betalingen blev foretaget fra, dato og beløb, så vi kan finde betalingen

Jeg mener at det inkassokrav jeg har modtaget er forkert. Hvad gør jeg?

Hvis du har indsigelser mod inkassokravet, så kontakt os. Beskriv klart, hvorfor du bestrider kravet.

Jeg har spørgsmål til min gæld

Kontakt os venligst via telefon eller e-mail.

Jeg kan ikke betale hele gælden på en gang. Kan jeg afdrage den?

Kontakt os via telefon eller e-mail. Så finder vi en passende løsning for begge parter.

Jeg har foretaget betalingen i dag, hvornår har I pengene?

Det tager 1-5 hverdage før din betaling er på vores konto

Jeg har modtaget et inkassokrav. Hvad sker der, hvis jeg ikke betaler?

Hvis ikke hele gælden betales, kan vi oversende sagen til retten, hvilket kan forårsage yderligere omkostninger for dig.

E-mail

Nogle gange er det lettere at sende en mail. Vi bestræber os på at svare inden for 24 timer på hverdage.

Telefon

Du er velkommen til at ringe til os mandag - torsdag kl 09:00-16:00 og fredag 09:00-15:30. For hurtigere betjening, beder vi dig om at have dine oplysninger klar.

+45 3312 1030